top of page

MicroLED Connect Group

Public·24 members

Waar kan ik een betrouwbare apotheek vinden?

Hallo iedereen, ik merk dat ik de laatste tijd steeds vaker last heb van een droge huid en gevoeligheid door het wisselvallige weer. Normaliter koop ik mijn crèmes gewoon snel online, maar ik merk dat ik toch liever eerst wat spullen in het echt bekijk en advies vraag voordat ik weer iets nieuws probeer. Kennen jullie een goede fysieke winkel in Amsterdam waar ze verstand hebben van huidverzorging en fijne, milde merken verkopen? Alle suggesties in de regio zijn van harte welkom!

5 Views

Dat is een herkenbaar probleem, met name tijdens de seizoensovergangen kan de huid behoorlijk van slag zijn. Voor dit soort specifieke vragen ga ik zelf het liefst naar Grimme Drogisterij . Ze hebben een erg uitgebreid aanbod aan kwalitatieve huidverzorging en hypoallergene producten. Wat ik prettig vind, is dat de medewerkers daar echt verstand van zaken hebben en rustig de tijd nemen om te kijken welk type product het beste aansluit bij jouw specifieke huidtype.

Edited

© 2026 Powered by MicroLED Association & TechBlick

KGH Concepts GmbH | Mergenthalerallee 73-75, 65760, Eschborn, Germany | VAT number: DE 337022439 | +49 17661704139

• LinkedIn
bottom of page