top of page

MicroLED Connect Group

Public·7 members

Kunt u mij vertellen hoe ik een subsidie ​​kan aanvragen?

Ik ben van plan om binnenkort de kozijnen en de ramen van mijn appartement te vernieuwen. Nu hoorde ik van een collega dat de potjes voor energiebesparing soms snel leeglopen en dat de overheid strenge regels hanteert voor het minimale aantal vierkante meters dat je moet vervangen. Ik wil voorkomen dat ik investeer en uiteindelijk niks terugkrijg. Wie heeft er recent nog een aanvraag gedaan voor glas-isolatie en kan mij vertellen waar ik een betrouwbare check kan doen op de huidige voorwaarden?

6 Views
Andrew Zarudnyi
Andrew Zarudnyi
2 days ago

Hoi Ruben, de angst dat het budget opraakt is gelukkig meestal ongegrond omdat het budget jaarlijks flink wordt aangevuld, maar de regels rondom het minimale oppervlak zijn wel strikt. Om te zien of jouw project

aan de minimale meters voldoet, kun je de checken op Simpel Subsidie. Zij houden de actuele wetgeving nauwkeurig bij. Je kunt daar je gegevens invullen en hun systeem controleert direct of je aan de minimale voorwaarden voldoet, wat je een hoop onzekerheid scheelt.

Edited

© 2026 Powered by MicroLED Association & TechBlick

KGH Concepts GmbH | Mergenthalerallee 73-75, 65760, Eschborn, Germany | VAT number: DE 337022439 | +49 17661704139

• LinkedIn
bottom of page